Klachten procedure:

Klachtenformulier


Wij willen natuurlijk graag dat u tevreden bent over onze producten en diensten. Mocht u onverhoopt toch vinden dat wij u niet naar tevredenheid van dienst zijn geweest, dan kunt u een klacht indienen. U kunt hieronder het klachtenformulier invullen.

Uw klacht wordt geregistreerd, en u ontvangt binnen 5 dagen een ontvangstbevestiging. Onze support afdeling zal de klacht afhandelen. Hierna ontvangt u een verzoek om onze klachtafhandeling te beoordelen.

Hotek werkt volgens ISO 9001: 2015. Klachten worden geregistreerd en geanalyseerd om onze service verder te verbeteren.

Klacht melden 2018

Uw gegevens









Klachtomschrijving


Versturen

* = Gelieve alle vereiste velden in te vullen. Onvolledige meldingen worden niet in behandeling genomen!

Uw klacht zal aan ons klachtenregister worden toegevoegd na ontvangen van deze e-mail. U ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging van ons. Uw klacht wordt overgedragen aan de juiste afdeling voor de afhandeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om tot een gepaste oplossing te komen. Vervolgens zal na de klachtafhandeling een medewerker contact met u opnemen om uw tevredenheid te verifiëren.


Online werkorder
Verstuur opdrachtbevestiging
Hulp op afstand
Download Teamviewer software
Garantie en retouren
Download RMA formulier
+31 (0)76 5024750
Een vraag stellen tijdens kantooruren